Care sunt avantajele unui website?
Viteză
Click if using mobile
Este important ca website-ul tău să se încarce rapid pe orice fel de dispozitiv. Rapiditatea este influențată de mulți factori, cum ar fi serverul gazdă, arhitectura website-ului, dimensiunea exagerată a fotografiilor etc. La Krafty, avem în vedere toți acești factori, pentru ca tu să nu îți faci niciodată griji în privința vitezei.
Conținut
Click if using mobile
Website-ul este cartea de vizită / inima afacerii tale, înainte de orice canal de social media în care ești prezent. Conținutul website-ului trebuie să fie bine structurat, să fie informativ, explicativ, educativ, atractiv și persuasiv. Nu în ultimul rând, conținutul trebuie să aibă un aspect estetic, să fie corect din punct de vedere gramatical și să respecte principiile de bază ale copywriting-ului și content writing-ului.
Responsivitate
Click if using mobile
Este important ca website-ul tău să arate bine indiferent de dispozitivele pe care le utilizează vizitatorii. Fie că vorbim despre PC, Laptop, tablete sau telefoane mobile (Android sau iOS), website-ul trebuie să fie flexibil, iar aspectul lui să fie optimizat, astfel încât să ofere cea mai bună experiență pentru clienții tăi, orice fel de dispozitiv ar utiliza aceștia.
Optimizare
Click if using mobile
Website-urile sunt scanate și indexate periodic de către motoarele de căutare. De aceea, este important ca website-ul tău să fie optimizat pentru motoarele de căutare, în special Google. Conținutul website-ului trebuie să fie în acord cu principiile SEO (Search Engine Optimization), astfel încât să crești cât mai mult șansele ca în timp, Google să afișeze website-ul tău printre primele rezultate ale căutărilor.
Branding
Click if using mobile
Este important ca website-ul tău să reflecte cât mai exact imaginea și vocea brandului tău, povestea și motivația afacerii tale. Fiecare detaliu este important, fie că vorbim despre imaginile utilizate, culorile folosite pentru texte și fundaluri, logo, animații sau tonul utilizat în comunicarea cu potențialii clienți. Amintește-ți mereu că scopul principal al branding-ului este câștigarea încrederii potențialilor clienți.