fbpx
Krafty Website


„Un website de calitate este o investiție, nu o cheltuială!”

– John Doe –

Care sunt avantajele unui website?

Credibilitate

Potrivit unui studiu efectuat în 2021 de către Verisign, 2 din 3 oameni consideră că afacerile care au website-uri prezintă mai multă încredere decât cele care nu au unul.

Disponibilitate 24/7

Gândește-te la website-ul tău ca la un angajat care prezintă non-stop afacerea ta și convinge vizitatorii să îți devină clienți, chiar și în timp ce tu dormi.

Newsletter

Vizitatorii website-ului îți pot oferi numele, adresele lor de email și chiar numerele de telefon (în traducere „Leads”), pentru a primi mesaje cu noutăți legate de afacerea ta și ofertele tale speciale.

Leads

Lead-urile furnizate de clienții existenți te pot ajuta să creionezi audiențe similare, către care să lansezi campanii publicitare plătite, lărgindu-ți astfel plaja de clienți.

Informații

Un website îți permite să postezi informații detaliate despre afacerea și produsele sau serviciile tale, problemele pe care le rezolvi și aspectele care te diferențiază de competiție.

Poveste

Oamenii nu cumpără produse, ci motivul pentru care ele există. Website-ul îți permite să le spui oamenilor povestea ta și motivația din spatele afacerii tale.

Google Search

Majoritatea oamenilor caută pe motoarele de căutare (ex: Google) afaceri care le pot rezolva problemele. Cu un website, afacerea ta poate apărea printre primele rezultate ale căutărilor pe Google ale potențialilor clienți.

Publicitate online

Un website îți permite derularea unor campanii publicitare plătite prin intermediul rețelelor sociale. Reclamele tale vor direcționa clienții către pagini cu oferte detaliate de pe website-ul tău.

Blog

Un website îți permite administrarea unui blog. Cu un blog, poți publica articole de specialitate desinate audienței tale, pe care le poți distribui ulterior și pe canalele social media unde ești prezent.

Recunoașterea brandului

Plasează adresa website-ului și logo-ul afacerii tale pe toate materialele tale promoționale. Astfel, ele vor rămâne în memoria cititorilor, care te vor căuta online atunci când vor avea nevoie de produsele / serviciile tale.

Date de contact

Pe website poți posta datele de contact detaliate ale afacerii tale, inclusiv hărți care îi pot conduce pe potențialii clienți la punctele tale fizice de lucru, cum ar fi un magazin, un local sau o școală privată.

Statistici

Un website îți permite instalarea unor sisteme (ex: Google Analytics, Meta Pixel) cu ajutorul cărora vei avea o imagine clară asupra numărului de persoane care accesează afacerea ta online.

Ce este important la un website?

Viteză

Click if using mobile

Este important ca website-ul tău să se încarce rapid pe orice fel de dispozitiv. Rapiditatea este influențată de mulți factori, cum ar fi serverul gazdă, arhitectura website-ului, dimensiunea exagerată a fotografiilor etc. La Krafty, avem în vedere toți acești factori, pentru ca tu să nu îți faci niciodată griji în privința vitezei.

Conținut

Click if using mobile

Website-ul este cartea de vizită / inima afacerii tale, înainte de orice canal de social media în care ești prezent. Conținutul website-ului trebuie să fie bine structurat, să fie informativ, explicativ, educativ, atractiv și persuasiv. Nu în ultimul rând, conținutul trebuie să aibă un aspect estetic, să fie corect din punct de vedere gramatical și să respecte principiile de bază ale copywriting-ului și content writing-ului.

Responsivitate

Click if using mobile

Este important ca website-ul tău să arate bine indiferent de dispozitivele pe care le utilizează vizitatorii. Fie că vorbim despre PC, Laptop, tablete sau telefoane mobile (Android sau iOS), website-ul trebuie să fie flexibil, iar aspectul lui să fie optimizat, astfel încât să ofere cea mai bună experiență pentru clienții tăi, orice fel de dispozitiv ar utiliza aceștia.

Optimizare

Click if using mobile

Website-urile sunt scanate și indexate periodic de către motoarele de căutare. De aceea, este important ca website-ul tău să fie optimizat pentru motoarele de căutare, în special Google. Conținutul website-ului trebuie să fie în acord cu principiile SEO (Search Engine Optimization), astfel încât să crești cât mai mult șansele ca în timp, Google să afișeze website-ul tău printre primele rezultate ale căutărilor.

Branding

Click if using mobile

Este important ca website-ul tău să reflecte cât mai exact imaginea și vocea brandului tău, povestea și motivația afacerii tale. Fiecare detaliu este important, fie că vorbim despre imaginile utilizate, culorile folosite pentru texte și fundaluri, logo, animații sau tonul utilizat în comunicarea cu potențialii clienți. Amintește-ți mereu că scopul principal al branding-ului este câștigarea încrederii potențialilor clienți.

Website de prezentare în 6 pași

earth, website, network-931552.jpg

Domeniu

Alegi un domeniu (ex: krafty.ro) cât mai reprezentativ pentru brandul tău și îl cumperi.

computer, network, server-1295318.jpg

Găzduire

Găzduim domeniul pe un server pentru care vei plăti un abonament anual.

tiktok, wordpress, social media-1460611.jpg

WordPress

Folosim WordPress, platforma #1 la nivel mondial pentru construirea website-ului tău.

puzzle, to learn, arrangement-210785.jpg

Structură

Stabilim care va fi structura viitorului website și începem să construim paginile.

business, logo, design-779542.jpg

Design

Adăugăm elemente de design în acord cu imaginea brandului tău.

bulb, light, idea-40701.jpg

Conținut

Redactăm conținutul paginilor în acord cu principiile SEO și vocea brandului tău.

Dorești o ofertă personalizată pentru website?

Completează formularul de contact Krafty și voi lua legătura cu tine în cel mai scurt timp posibil!