Afacerea ta are nevoie de prezență în Social Media?
În zilele noastre, toate afacerile de succes sunt prezente în social media. Prezența respectivă le permite să comunice direct cu potențialii clienți, să răspundă la întrebări sau să genereze discuții referitoare la afacere și produse, să promoveze produse, să fidelizeze clienți, să concentreze și să analizeze audiențele proprii, sau chiar să lanseze oferte de joburi.
Prezența în social media este un fel de „vitrină” digitală, unde clienții își formează impresii cu privire la o afacere și află care sunt ofertele afacerii respective. Vei dori să faci o impresie bună!
În social media, o afacere / un brand poate construi comunități de clienți care împărtășesc aceleași principii și valori, dar (cel mai important) au convingerea că afacerea / brandul reprezintă principiile și valorile lor.
Krafty recomandă platformele Meta (Facebook, Instagram și WhatsApp), pentru că acestea au de departe cea mai mare participare activă în România.
O altă platformă recomandată ar fi Youtube (by Google), în cazul în care dorești să te promovezi prin conținut video.
Brand
Trebuie să respecți personalitatea, povestea, imaginea și vocea brandului tău. Dacă nu o faci, nu vei reuși să generezi încredere!
Politici
Trebuie să implementezi politici pentru social media, care să fie respectate de către cei care postează. Dacă nu o faci, pot apărea probleme neprevăzute!
Canale
Trebuie să alegi doar canalele de social media unde este prezentă audiența afacerii tale. Dacă nu o faci, vei cheltui resurse inutil!
Agendă
Trebuie să îți construiești o agendă pe termen mediu și să o respecți. Dacă nu o faci, s-ar putea să ajungi să fii copleșit sau dezorientat!