Afacerea ta are nevoie de marketing?
Marketingul este procesul prin care atragi potențialii clienți și îi convingi să cumpere produsele sau serviciile tale. În zilele noastre, toate afacerile de succes implementează strategii și planuri de marketing digital, în acord cu piețele și clienții cărora li se adresează în mediul online.
Pentru a avea un marketing digital de succes, trebuie să pornești de la o atentă cercetare a pieței și a competiției. Concluziile cercetării ar trebui să te ajute să îți construiești un brand distinct pe segmentul de piață căruia i te adresezi.
Chiar și în absența unui brand, ar trebui să stabilești foarte clar care sunt audiențele pe care le țintești și ce sisteme vei utiliza pentru a atrage și pentru a convinge clienții. Ar trebui de asemenea să înțelegi unele concepte de bază ale marketingului digital, cum ar fi călătoria clientului, pâlnia de vânzare, sau punctele de contact.
Marketingul digital necesită cercetare, analiză, strategie, planificare și perseverență.