Afacerea ta are nevoie de branding?
Competiția este acerbă în zilele noastre, așa că afacerile au nevoie să se asigure că ies în evidență într-un mod pozitiv, din mulțimea celor cu oferte similare. Tot mai multe firme investesc în branduri care atrag și mențin loialitatea clienților.
Brandingul și advertisingul merg mână în mână, așa că dacă vrei să ai o publicitate de calitate, trebuie ca mai întâi să construiești un brand de calitate. Ideal ar fi să începi procesul de branding înainte de lansarea afacerii, dar poți face oricând rebranding (un fel de facelift)!
Dacă ai un brand, oamenii vor recunoaște afacerea ta mult mai des decât ar face-o în cazul altor afaceri similare, dar care nu au investit în branding. Fără branding nu vei rămâne foarte mult timp în mintea oamenilor.
Brandul va aduce plusvaloare afacerii tale, întrucât el generează încredere, iar încrederea atrage cu sine loialitatea de brand. Cu cât numărul de clienți loiali este mai mare, cu atât afacerea ta va fi mai puternică pe piață. De asemenea, clienții loiali vor recomanda produsele tale și altor persoane.
Personalitate
Personalitatea aleasă va determina caracteristicile brandului tău. Afacerea ta este dură, sofisticată, sinceră, incitantă, competentă?
Poveste
Care este povestea afacerii tale? De ce există ea și ce probleme încearcă să rezolve? Care sunt valorile și principiile afacerii tale?
Imagine
Logo, paletă de culori, imagini, fonturi, cam tot ce ține de unicitatea vizuală a brandului tău și îl face ușor de recunoscut în piață.
Voce
Cum te adresezi clienților tăi în comunicarea scrisă și vorbită? Ești serios sau comic? Comunici sec, sau cu entuziasm?