fbpx
Krafty Advertising

„Să oprești advertisingul pentru a economisi bani este ca și cum ai opri ceasul ca să economisești timp”.

– Henry Ford –

Meta Advertising

Recomandarea Krafty pentru afacerea ta.

facebook, flat, flat icon-2429746.jpg

Facebook

Aproximativ 11.000.000 de utilizatori în România.

instagram, insta, instagram logo-3814080.jpg

Instagram

Aproximativ 5.000.000 de utilizatori în România.

icon, transparent image, android-1971128.jpg

Meta Audience Network

Aplicații mobile și website-uri partenere Meta.

seo, data, big data-3559564.jpg

Meta Business Suite

Instrumentul centralizator Meta pentru administrarea și analizarea campaniilor!

Dezvoltă-ți afacerea alături de un asociat Meta!

Certificarea Meta Digital Marketing Associate atestă profesionalismul absolvenților în ceea ce privește cunoștințele de marketing digital, management social media și campanii publicitare.

Click pe insignele de mai jos pentru verificare!

Campanii publicitare Meta pentru afacerea ta!

Obiectiv – Conștientizare

Campaniile pentru conștientizare au scopul de a informa cât mai mulți oameni despre existența brandului tău. Oamenii nu vor cumpăra produsele sau serviciile tale dacă nu știu nimic despre ele. Algoritmii Meta vor atrage oameni website sau pe paginile tale de Facebook / Instagram. Asigură-te că acestea din urmă sunt bine puse la punct și conțin informații utile, înainte de a lansa campaniile!

Obiectiv – Considerare

Campaniile pentru considerare au scopul de crește traficul, respectiv de a crește numărul oamenilor care devin interesați de produsele șansele ca oamenii să întreprindă acțiuni concrete pe website sau pe paginile tale de Facebook / Instagram. Fie că încep să urmărească paginile tale, urmăresc un anumit videoclip, descarcă aplicația ta pentru mobil sau îți oferă datele lor personale în schimbul accesului la un newsletter, acțiunile lor denotă interesul lor crescut față de afacerea ta.

Obiectiv – Conversii

Campaniile pentru conversii au scopul de a genera din partea oamenilor acțiuni concrete, cum ar fi să cumpere ceva, să viziteze magazinul tău fizic, să se înregistreze sau să subscrie pentru newsletter. Nu este indicat să lansezi o campanie pentru conversii înainte de a te asigura că ai deja o audiență (ex: urmăritori pe Facebook și Instagram) suficient de mare și care este conștientă / interesată de produsele sau serviciile tale.

Dorești o ofertă personalizată pentru advertising?

Completează formularul de contact Krafty și voi lua legătura cu tine în cel mai scurt timp posibil!